دستگیری عاملان انتشار فراخوان معاندان در فضای مجازی

دستگیری عاملان انتشار فراخوان معاندان در فضای مجازی

دو نفر از افرادی که به شدت در زمینه انتشار فراخوان و تهییج مردم به حضور در آشوب‌های خیابانی فعالیت می‌کردند، با ردزنی دقیق بسیجیان سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع) دستگیر شدند.


چند روز پیش و در پی رصد فضای مجازی توسط تیم‌های پایش فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) ویژه حاشیه شهر، مشخص شد دو نفر از افراد شرور و اوباش منطقه که سابقه دستگیری‌های فراوانی دارند و در حوالی شهرک شهید رجایی مخفی شده‌اند، دست به انتشار پست‌ها و استوری‌های متعدد فراخوان و... می‌زنند و آن‌ها پشت پرده تمامی این اقدامات هستند.
از همین رو مستندات موضوع روی میز فرمانده این ناحیه مقاومت بسیج قرار گرفت و پس از بررسی، ماجرا به اطلاع معاون دادستان در دادسرای ناحیه 4 مشهد رسید. در ادامه با دستور مقام قضایی عملیات دستگیری این افراد که در کنار رفتار مجرمانه مذکور به مقدسات هم توهین می‌کردند، صادر و آن‌ها در پی یک عملیات همزمان در محل اختفایشان دستگیر شدند. از محل دستگیری پیاده‌نظام شبکه‌های معاند دو تیغه شمشیر و یک افشانه فلفلی کشف شد. پس از دستگیری این افراد و تکمیل پرونده، مستندات جمع‌آوری شده به همراه افراد شرور بازداشت شده به دادسرای انقلاب مشهد منتقل شدند.

خبرنگار: رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه