تکیه تیته به پسر

سرمربی برزیل از چه کسی مشورت می‌گیرد؟

تکیه تیته به پسر

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو برابر سوئیس بلافاصله شادی‌اش را با پسرش تقسیم کرد.


تیم ملی برزیل در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.تک گل این بازی را کاسمیرو در دقیقه 83 وارد دروازه سوئیس کرد تا سه امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان آورده باشد.
تصاویر تلویزیونی پس از گلزنی کاسمیرو، تیته را نشان داد که بی‌درنگ یکی از اعضای کادر فنی‌اش را به گرمی در آغوش کشید. او متئوس باچی است که دستیار و البته پسر تیته است.
او از زمانی که به دنیا آمد درگیر فوتبال بود و زمانی که بزرگ شد نیز تصمیم گرفت به دنبال رؤیایش برود. او حالا مدرک کارشناسی در علوم تمرینی دارد و مدتی است که کارش را به عنوان کمک مربی آغاز کرده است.
متئوس در سال 2015 از سوی تیته برای کار در کمیته فنی کورینتیانس دعوت شد و از آن زمان تا به حال، این دونفر به صورت مداوم در کنار هم کار کرده‌اند. زمانی که تیته راهی تیم ملی برزیل شد نیز او را به همراه خودش به این تیم منتقل کرد. او در کادر فنی برزیل حضور دارد و تمرکز اصلی‌اش روی تمرین برای زدن ضربات شروع مجدد است. این مربی برزیلی تأکید زیادی به جای‌گیری بازیکنان در حرکات هجومی و دفاعی دارد و وظیفه تمرینات در این زمینه برعهده او است.
پیش از این حتی این بحث مطرح شد که او صرفاً به واسطه حضور پدرش در رأس کادر فنی برزیل موفق شده این سمت را بدست آورد و این موضوع بارها از سوی تیته رد شد. او قرار است مانند تیته پس از پایان جام جهانی از تیم ملی برزیل جدا شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه