ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


  تونی آدامز 
 ستاره سابق تیم ملی انگلیس عملکرد هری کین در جام جهانی را مورد انتقاد قرار داد.«در قطر می توانم بگویم اگر مقابل او بازی می کردم می‌توانستم در زمین سیگار بکشم».

  وینفرد شفر 
 سرمربی سابق استقلال از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی تمجید کرد؛« تیم ملی مراکش همراه با بازیکنان برجسته خود، یکی از بهترین‌ تیم‌های جام جهانی تاکنون بوده است».

  لاپورتا 
مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان اسپانیا را تحسین کرد و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می‌بیند؛« این باعث افتخار بارسلونا است که تیم ملی می درخشد».

  اورلین شوامنی 
هافبک تیم ملی فرانسه و رئال می‌گوید با 16 بازی ملی خود را رهبر نسل جدید ملی‌پوشان فرانسه نمی‌داند؛« از نقشی که در تیم ملی به من واگذار شده راضی هستم». 

دیدیه دشان 
سرمربی فرانسه در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.

  نیمار 
 ستاره تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو در بازی برابر سوئیس از این بازیکن تمجید کرد و نوشت:«کاسمیرو مدت‌های طولانی است که بهترین هافبک دنیا به حساب می‌‌آید».

  الیور کان 
مدیرعامل بایرن، تمام امیدهای رو به رشد هواداران بایرن برای جذب برنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال را نقش بر آب کرد و احتمال جذب رونالدو را منتفی دانست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه