تشکیل قرارگاه آبرسانی در سپاه

خراسان ‌شمالی

تشکیل قرارگاه آبرسانی در سپاه

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: تاکنون مبلغ ۴۰ میلیارد تومان توسط سپاه در حوزه اشتغال خانگی به مردم و بسیجیان اختصاص داده شده است.


به گزارش فارس، سردار اسماعیل فرجی با اشاره به اینکه در سال جاری شعار محوری این هفته «بسیج‌ خدمتگزار ملت ایران» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در قالب هزار و ۷۶ عنوان برنامه در 3هزار و ۸۰۰ رده در سطح خراسان شمالی اجرا می‌شود که ۵۸ برنامه محوری هستند.
وی با اشاره به برنامه‌های محوری هفته بسیج در خراسان شمالی گفت: در این هفته ۶۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی آماده اعزام به مناطق مختلف استان هستند و در هر پایگاه بسیج دست‌کم یک فعالیت جهادی در طول هفته اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در طول هفته بسیج در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان ۵۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: طبق تفاهم‌نامه کمیته امداد خراسان شمالی و سپاه استان، ساخت ۸۰۰ منزل مسکونی برای خانواده‌های نیازمند توافق شده که عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
سردار فرجی خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم، قرارگاه امام حسن(ع) در سپاه پاسداران شکل گرفته که تاکنون ۴۰ کیلومتر کانال انتقال آب، حفاری و لوله‌گذاری، ۱۲ کیلومتر شبکه داخلی در روستاها، ایستگاه پمپاژ چهار مجتمع آبرسانی و اجرای ۹ منبع بتنی آب در مرحله اجرا قرار گرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه