اعتصاب به زور چماق

اعتصاب به زور چماق


​​​​​​​عده‌ای در مناطق مختلف مشهد با فشار و تهدید، برخی کسبه را مجبور به تعطیلی مغازه‌های خود می‌کردند که با دخالت پلیس، کاسبان به ادامه فعالیت خود پرداختند. به گزارش قدس آنلاین، مشاهدات میدانی خبرنگار ما از منطقه اقدسیه در قاسم‌آباد مشهد نشان می‌دهد صبح روز گذشته عده‌ای معدود از کسبه شاغل در این منطقه با همراهی تعدادی جوان به مغازه‌های باز مراجعه کرده و با تهدید از کسبه خواسته‌اند مغازه‌های خود را تعطیل و اعتصاب کنند.
کسبه حاضر در آن منطقه که عموماً مشاغل مرتبط با تعمیرات و خدمات خودرویی دارند در گفت‌وگو با خبرنگار ما از همراهی افراد غیرمرتبط با صنف خودشان در کنار چند نفر معدود از کسبه آن منطقه خبر دادند که با حمله به مغازه‌ها و عملیات روانی و تهدید به دنبال تعطیلی مغازه‌ها بودند. در این بین چند کارگر جزء هم زخمی شده‌اند و خساراتی به خودروهای پارک شده در مقابل این کارگاه‌ها وارد شده است.
با حضور نیروی پلیس و برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت، التهاب در منطقه اقدسیه مشهد برطرف شد و کسبه به ادامه فعالیت خود پرداختند.
ظهر روز گذشته نیز در اتفاقی مشابه در محدوده خیابان مجد مشهد، عده‌ای با مراجعه به مغازه‌داران و فشار و تهدید به دنبال تعطیلی مغازه آن‌ها بودند که نیروی انتظامی در این منطقه نیز ورود کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه