تصمیم گیرنده آخر خداست

مسی: اهل قول دادن نیستم

تصمیم گیرنده آخر خداست

آرژانتین با لیونل مسی یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. با این حال فوق ستاره آرژانتینی معتقد است صحبت درباره قهرمانی اشتباه است و این تیم باید تنها به بازی نخست فکر کند.


از چهار جام جهانی که بازی کردید چه درس‌هایی گرفتید؟
در اولی خیلی جوان بودم. من از آن لذت بردم و در عین حال خیلی دوست داشتم بیشتر بازی کنم. در جام جهانی ۲۰۱۴، ما خیلی خوب کار کردیم و تجربه‌ای فراموش نشدنی بود. من واقعاً از آن لذت بردم. امروز شباهت‌های زیادی بین این تیم و تیم ۲۰۱۴ احساس می کنم. قدرت ذهنی در تیم به نظرم خیلی مهم است. فکر می‌کنم یاد گرفتم چگونه جام جهانی را خوب شروع کنم و در اولین بازی پیروز شوم، فکر می‌کنم این امری اساسی است و شما را برای بقیه جام جهانی آماده می‌کند.

فراتر از ستاره بودن، چگونه با فشارهای بیرونی کنار می‌آیی؟
در آرژانتین همیشه جام جهانی برای مردم بسیار مهم بوده است و همیشه غیرممکن‌ها انجام شده تا بتوانیم در جام جهانی بدرخشیم. ما هواداران پرشور زیادی داریم.
من فکر می‌کنم باید کاملاً تمرکز خودمان را معطوف بازی‌ها کنیم. باید بدانیم جام جهانی است و همه بازی‌ها بسیار سخت هستند. 

آیا در طول دوران کاری خود قول فوتبالی داده‌ای؟
نه! تا حالا در فوتبال قول نداده‌ام. من همیشه فکر می‌کنم خداست که تصمیم می‌گیرد و او می‌داند چه اتفاقی باید بیفتد و همیشه به خاطر تمام اتفاقاتی که برای من رخ داده ، چه در فوتبال و چه در زندگی‌ام سپاسگزارم. آنچه باید رخ دهد، رقم خواهد خورد. حقیقت این است که من اهل قول دادن نیستم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه