اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش

اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش


​​​​​​​سرانجام گرت ساوت‌گیت خبر خوبی را درباره مصدومیت یکی از بازیکنانش شنید؛ چرا که پپ گواردیولا تأیید کرد کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده است. فیلیپس پس از مصدومیت از ناحیه کتف، می‌تواند منچسترسیتی را در دیدار این هفته برابر چلسی همراهی کند. دیداری که در دور سوم از مسابقات جام اتحادیه برگزار خواهد شد.
علاوه بر این، سرمربی سیتی به‌روزرسانی مثبتی در مورد آمادگی کایل واکر ارائه کرد. او گفت روند پیشرفت بهبودی این بازیکن پس از عمل جراحی کشاله ران، سریع و مطلوب بوده است.
گواردیولا گفت: کالوین واقعاً احساس بهتری دارد. او روز گذشته و برای دومین روز، به صورت کامل با ما تمرین کرد و چهارشنبه برای بازی چلسی در جام اتحادیه شرکت خواهد کرد. شاید فیلیپس روی نیمکت باشد، اما او قطعاً در آنجا و در کنار ما خواهد بود. او ادامه داد: کایل هم وضعیت خیلی بهتری دارد. او پس از کالوین عمل جراحی خود را انجام داد، بنابراین شاید روند بهبودی او به اندازه کالوین نباشد، اما کایل واکر احساس خوبی دارد.
این اخبار روحیه‌بخش برای ساوت‌گیت تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که بن‌چیلول از چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، جام جهانی را از دست داد. این در حالی است که هم‌تیمی او یعنی ریس جیمز نیز به دلیل مصدومیت زانو، از حضور در میادین به دور است. آزمایش‌های پزشکی از پارگی همسترینگ پای چپ او خبر دادند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه