یونایتد در پی «ولاهوویچ»

برای جانشینی رونالدو

یونایتد در پی «ولاهوویچ»

به نظر می‌رسد بحث جدایی رونالدو از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جدی است و این بار مدیران این باشگاه و کادر فنی این تیم نیز با تصمیم او برای ترک اولدترافورد در ماه ژانویه موافق هستند. 


این ستاره پرتغالی پیش از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال ترک یونایتد بود اما مدیران این باشگاه با تصمیم او مخالفت کردند و او نیز در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در این تیم ادامه دهد، اما حالا مصمم‌تر از قبل به دنبال جدایی از شیاطین سرخ است. مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط برای جذب جانشین این بازیکن هستند و روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده آن‌ها قصد دارند برای جذب ولاهوویچ از یوونتوس اقدام کنند. 
گفته می‌شود بنجامین سسکو از ردبول سالزبورگ نیز گزینه دیگر این باشگاه است که در فهرست یونایتد قرار دارد تا در صورتی که آن‌ها در انتقال این مهاجم صربستانی به اولدترافورد موفق نشوند، برای خرید این پدیده 19 ساله اقدام کنند.یک سال پیش انتقال 80میلیون یورویی دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس او را به یکی از گران‌‌ترین خریدهای ثبت شده در پنجره نقل و انتقالات فوتبال در ماه ژانویه تبدیل کرد.
بازیکن 22 ساله صرب با قراردادی پنج سال و نیمی که تا ماه ژوئن سال 2026 اعتبار دارد به بانوی پیر ملحق شده است و از این پس سالانه 7 میلیون یورو در سال به صورت خالص هم از این تیم حقوق خواهد گرفت. یووه برای خرید بهترین گلزن حال حاضر سری A، پذیرفته 70 میلیون یورو را طی یک بازه زمانی سه ساله به فیورنتینا بپردازد و 10میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن، برای باشگاه فلورانسی در نظر گرفته است.با این قرارداد، ولاهوویچ سومین خرید گران‌قیمت تاریخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه