متعهد شدیم تاریخ‌سازی کنیم

علیرضا بیرانوند:

متعهد شدیم تاریخ‌سازی کنیم

دروازه‌بان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی جام جهانی بالا بروند.


​​​​​​​علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تمرینات را پشت سر می‌گذاریم؛ هرچند غیر از دو، سه لژیونر، بقیه آن‌ها نیستند. دو هفته است صبح و عصر تمرین می‌کنیم و تمام بازیکنان آماده هستند.
او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله در بازی دوستانه پیش رو نمایش خوبی داشته باشیم و آماده جام جهانی شویم.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت خود ابراز کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و مثل سایر بازیکنان تمرینات را در دو نوبت انجام می‌دهم. همه آماده هستیم تا یک نمایش خیلی خوب در جام جهانی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.
بیرانوند یادآور شد: حریفان ما را همه می‌شناسند و می‌دانند کار سختی داریم؛ متعهد شدیم تاریخ را بسازیم و از مرحله گروهی صعود کنیم و البته با تمریناتی که می‌بینیم و کادر فنی زحمت می‌کشند، امیدواریم به این مهم برسیم. او درباره شرایط ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی عنوان کرد: ما در دوره قبلی هم خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم به مرحله حذفی برسیم که این‌گونه نشد. الان هم همان کادر فنی حضور دارند، برگشتند و شناخت خیلی خوبی از بازیکنان دارند. هرچند خیلی دیر اضافه شدند، اما آقای کی‌روش شناخت خوبی از بازیکنان دارند و بچه‌ها نیز می‌دانند سرمربی تیم چه چیزی از ما می‌خواهد تا در زمین پیاده کنیم.
دروازه‌بان تیم ملی ایران یادآور شد: با صحبت‌هایی که کی‌روش انجام داده، مطمئناً شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم و با نمایش خوبی که مقابل سنگال و اروگوئه داشتیم، امیدوار شدیم به این اتفاق برسیم و از مردم هم می‌خواهیم ما را دعا کنند.
بیرانوند درباره  آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: یک سال است همه از آسیب دیدگی من صحبت می‌کنند، در حالی که من فقط یک مصدومیت جزئی داشتم و با لطف خدا و تلاش کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس که آقای کی‌روش هم پیگیر بودند، به شرایط خوبی رسیدم. در پرسپولیس هم کامل بازی کردم و الان هم بدون هیچ مشکلی کاملاً آماده هستم تا مردم را خوشحال کنیم.
گفتنی است میهمان ویژه تمرین تیم ملی سیدمهدی رحمتی سرمربی کنونی آلومینیوم اراک بود. رحمتی قبل از جام جهانی 2014 در شرایطی که گلر یک تیم ملی بود، به خاطر برخی اختلافات با کارلوس کی‌روش خط خورد و دیگر از سوی این مربی دعوت نشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه