قدردانی سردار غیاثی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی

قدردانی سردار غیاثی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی

سردار غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پیامی از شرکت پرشور مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم استان خراسان رضوی قدردانی و تشکر کرد.


وی در این پیام با اشاره به حضور انبوه و پرتعداد دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه و ولایتمدار تأکید کرده است: به استناد اخبار، تصاویر و روایت‌های رسانه‌های موافق و مخالف، حضور مردم در ۱۳ آبان امسال با شور حماسی و نشاط کم‌نظیر و خاصی همراه بود که این نشان از بصیرت و زمان‌شناسی جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‌آموز ایران اسلامی است.
سردار غیاثی با اشاره به تبلیغات پرحجم امپراتوری رسانه‌ای غرب برای عدم شرکت مردم در اجتماعات و راهپیمایی‌های روز ملی مبارزه با استکبار آورده است: ملت‌ایران یک بار دیگر معادلات دشمن خبیث را بر هم زدند و با حضورشان در راهپیمایی  ضداستعماری و ضداستکباری، رسانه‌های صهیونیستی آمریکایی و سردمدارانشان را به خوبی رسوا و بی‌آبرو کردند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع)  در این پیام با بیان اینکه باید به این مردم هزاران آفرین گفت، تأکید کرده است: ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن، کاخ‌ها و قصرهای آمال و آرزوهای قدرت‌های بزرگ استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را درهم شکست.
در بخش پایانی این پیام آمده است: ان‌شاءالله با توکل به پروردگار و رهبری امام‌گونه رهبر معظم انقلاب این ملت و ملت‌های عالم به زودی روزی را خواهند دید که قدرت‌های بزرگ سر تعظیم در مقابل این ملت فرود آورند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه