سرم را برای تیم ملی می‌دهم

پورعلی گنجی:

سرم را برای تیم ملی می‌دهم


​​​​​​​مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آن‌ها نباشیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که جلو آن‌ها بایستیم. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط تمرینات تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.
وی در مورد شانس صعود تیم ملی گفت: جام جهانی ویترین و جای بزرگی برای همه تیم‌هایی است که در آن حضور دارند. امیدوارم با تمرین خوب و تمرکز کلی بچه‌ها به هدف اصلی خودمان که صعود است، دست پیدا کنیم. 
بردن و صعود کردن راحت نیست. همه تیم ها می‌آیند که برای کشورمان افتخار کسب کنند و پیروز شوند. ما هم نشان دادیم همه از جان و دل بازی می‌کنیم. شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آن‌ها نباشیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که جلو آن‌ها بایستیم. حریفان ما خوب هستند و ما هم هدفمان کسب نتایج خوب است.
پورعلی گنجی در مورد انگیزه هایش در این جام جهانی هم گفت:بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم.۲۰۱۸ همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما اکنون به دلیل انجام بازی های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم. بازی‌های راحتی نداریم، اما صعود از این مرحله امکان‌پذیر است و این قول را از طرف خودم و بچه‌ها می‌دهم که سرمان را برای موفقیت تیم ملی 
بگذاریم.
او همه بازی‌های تیم ملی را سخت توصیف کرد و افزود :در جام جهانی بازی ساده نداریم. به‌خصوص در گروه ما که بازی‌ها جنبه حیثیتی و سیاسی هم دارند و برای همه دنیا بازی‌های ویژه‌ای محسوب می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه