تعویض هتل امکان‌پذیر نیست!

مهدی تاج عنوان کرد

تعویض هتل امکان‌پذیر نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست اما در فکر ترمیم آن هستیم.


مهدی تاج در خصوص مشکل محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به باشگاه الاهلی قطر گفت: این مسئله حل شده است. با شیخ حمد (رئیس فدراسیون قطر) صحبت کردم. کار باشگاه الاهلی غیر منطقی بود این بازیکنان به اردوی تیم ملی بازگشتند.وی در خصوص برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: خیلی وقت بود جلسه‌ای برگزار نشده بود. صحبت‌های مختلفی درباره مسائل جاری انجام شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به نارضایتی‌ها از هتل و کمپ تیم ملی در جام جهانی قطر و انتساب آن به مسئولان فدراسیون قبل و نیاز به شفاف سازی در این زمینه، گفت: چیزی برای شفاف سازی نیست. آنجا تعدادی هتل هست و به ۳۲ تیم داده‌اند. سهم ایران را چیزی داده‌اند که خودم ندیده‌ام اما با کی‌روش مفصل صحبت کردم. اینجا مثل کمپ لوکوموتیو در مسکو (جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه) نیست.
تاج درباره احتمال تغییر هتل و کمپ تیم ملی تأکید کرد: داریم با شیخ حمد صحبت می‌کنیم. آنجا در اختیار فیفاست و دست قطر نیست. اگر بنا به تعویض هتل بود باید همان زمان انجام می‌شد. مجالی برای تعویض هتل نیست ولی برای ترمیم و رفع مشکلات زمان داریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه