پایان تبعید «ارسلان»

فرصت طلبی مطهری

پایان تبعید «ارسلان»


​​​​​​​مطهری پیش از بازی با هوادار، فقط سه بار به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود. او در نخستین حضورش در ترکیب اصلی، نمایشی تأثیرگذار داشت. مطهری در همان دقایق ابتدایی، پاس دقیقی برای محبی فرستاد که تک گل بازی را ساخت. او تا دقیقه 66 که در زمین بود، توانست یک پاس کلیدی دیگر هم بدهد.
 براساس آمار متریکا، مطهری سه عملکرد دفاعی هم داشت. او با این آمار، پس از محمد محبی دومین نمره برتر را در زمین گرفت. مطهری این فصل، سخت‌ترین روزهای ممکن را تجربه کرد. استقلال ابتدای فصل، قرارداد او را تمدید کرد اما پس از خریدهای پرتعداد در خط حمله، تصمیم گرفت مطهری را کنار بگذارد. کنار گذاشتن مطهری، جا را برای ورود کاوه رضایی باز می‌کرد. مطهری اما راضی به بیرون ماندن نشد و استقلالی‌ها هم نتوانستند رضایی را وارد فهرستشان کنند. پس از این اتفاق، مطهری ابتدا به سکوها و سپس نیمکت تبعید شد و هفته دوم تا نهم، فقط 6 دقیقه مقابل پیکان به میدان رفت. 
هفته پیش، او سرانجام دقیقه 60 به زمین رفت و این هفته، در ترکیب اصلی قرار گرفت. موضوعی که نشان می‌دهد ساپینتو تصمیم گرفته به او فرصت بازی بدهد.
یکی از مشکلات استقلال در این فصل، آمار نه چندان خوب مهاجمان این تیم بوده است. تا پیش از بازی این هفته با هوادار، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی، به عنوان مهاجم هدف برای استقلال به میدان رفتند. شهباززاده فقط توانسته یک شوت داخل چارچوب بزند و آمار بابایی، با هفت بازی در ترکیب اصلی؛ سه شوت داخل چارچوب است. مطهری اما در همین دقایق کوتاه بازی، توانسته به اندازه بابایی دروازه حریف را نشانه بگیرد و سه ضربه داخل چارچوب زده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه