فراخوان طرح‌های نوروز ۱۴۰۲ در مشهد

فراخوان طرح‌های نوروز ۱۴۰۲ در مشهد


​​​​​​​با هدف بهره‌گیری از ایده‌ها و طرح‌های بدیع مرتبط با فضای سبز و گل‌آرایی شهری، فراخوان بخش گلستان جشنواره هنر‌های شهری ویژه نوروز ۱۴۰۲ منتشر شد. 
حسین مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: بهبود کیفیت منظر فضای سبز در فضا‌های شهری به‌ویژه در ورودی‌های شهر، محور‌های منتهی به حرم مطهر و میدان‌های اصلی، نمایش رنگ طبیعی گل‌ها در شهر و عطرآگین شدن فضای شهری، ایجاد نشاط و سرزندگی مردم در تعامل با طبیعت در محیط شهری و طراحی سازه‌های هنری و گلجای‌های زمینی، دیواری و حجمی مورد نیاز بهار ۱۴۰۲ از جمله اهداف این طرح است.
وی در ادامه افزود: هر هنرمند می‌تواند با حداکثر پنج پیشنهاد در این بخش شرکت کند و در صورت پذیرش طرح در مرحله نهایی، مسئولیت اجرای آن ترجیحاً با هنرمند ارائه‌دهنده خواهد بود و پس از پذیرش طرح، هنرمند حق ارائه آن به سایر اشخاص و ارگان‌ها را نخواهد داشت. 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: هنرمندان باید پس از نام‌نویسی در بخش گلستان جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۲ در سایت جشنواره در خصوص بارگذاری پوستر شامل سه عکس از زاویه‌های مختلف یا نمای سه‌بعدی طرح به نحوی که تمام ابعاد و زوایای طرح، رنگ و بافت آن قابل مشاهده باشد؛ اقدام کنند. 
مختاری بیان کرد: داوری آثار ۲۵ تا ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۱، اعلام نتایج ۲ آبان ماه ۱۴۰۱، فرایند عقد قرارداد تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱، بازدید از کارگاه‌های تولید آثار دی و بهمن ۱۴۰۱ و نصب و آماده‌سازی شهری آثار اول تا ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ است. 
هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۲۹۳۶۳۲ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه