کاهش 48هزارتنی تقاضا در بازار قند وشکر

کاهش 48هزارتنی تقاضا در بازار قند وشکر


​​​​​​​مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از کاهش بیش از ۴۸هزار تنی توزیع قند‌وشکر در خراسان رضوی ناشی از کاهش تقاضا در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری ۳۷هزار و ۱۴۰تن قند‌وشکر در استان توزیع شده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان ۸۵هزار و ۳۱۴تن بود.
ناصر شعربافیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین سهمیه شکر خراسان رضوی در سال جاری ۲۱هزار و ۴۷۷ تن بوده که از این میزان تاکنون ۱۴هزار و ۴۲۳ تن در استان توزیع شده است. وی درباره میزان تولید قندوشکر در استان افزود: طی سال جاری حدود ۶۷ هزار تن شکر و ۳۸هزار تن قند در کارخانه‌های استان تولید شده است.
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به افزایش قیمت قندوشکر در سال جاری نسبت به سال گذشته عنوان ‌کرد: امسال قیمت دولتی هر کیلو شکر ۱۸هزار تومان است، در صورتی که سال گذشته قیمت هر کیلو شکر ۱۱هزار و ۵۰۰تومان بود. وی افزود: همچنین طی هفت ماهه ابتدای سال جاری به طور میانگین قیمت قند در بازار هر کیلو ۲۷هزار و ۵۰۰ تومان بوده در حالی که سال گذشته قیمت قند به طور میانگین ۱۶هزار و ۵۰۰تومان بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه