بستری ۶۷ بیمار کرونا در مراکز درمانی

بستری ۶۷ بیمار کرونا در مراکز درمانی

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۷بیمار شمار کل بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


محمد پهلوان روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی را همچنان رو به کاهش دانست و گفت: در ابتدای هفته جاری، ۱۲بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده‌اند و شمار کل بستری‌شدگان مبتلا به کرونا به ۶۷ بیمار رسیده است.
رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هم اکنون ۱۶بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.
پهلوان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۹۲۴هزار و ۳۳۰تست آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده است و ۵۲۹هزار و ۷۴۳بیمار مبتلا به‌کرونا شناسایی شده‌اند.
رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون مشهد و ۱۹ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند و رنگ نارنجی کرونایی از نقشه جغرافیایی این استان رخت بر بسته است.
وی افزود: براساس اعلام وزارتخانه هم اینک شهرهای مشهد، تایباد، بینالود، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، چناران، گلبهار، خواف، داورزن، درگز، رشتخوار، زاوه، خوشاب، سرخس، صالح‌آباد، فیروزه، قوچان، مه‌ولات، نیشابور و زبرخان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.
پهلوان با بیان اینکه دیگر شهرستان‌های 
استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، 
ادامه داد: هیچ‌یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و حتی نارنجی کرونایی قرار ندارد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه