تعداد ستاره‌های ما در حال افزایش است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

تعداد ستاره‌های ما در حال افزایش است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات جهانی بلگراد نشان داد، کشتی آزاد ایران در تمام اوزان به یک هارمونی رسیده و اینکه در دو سال متوالی به هفت مدال جهانی می رسیم، نشان دهنده اقتدار تیم ایران است.


سرمربی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشتی آزاد ایران، افزود: امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی که عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی بودند و طی ماه های گذشته روند آماده سازی در اردوهای تیم ملی را پشت سر گذاشته بودند نیز به تیم ملی امید دعوت شدند و سعی کردیم با ریکاوری مناسب آن ها را مهیای حضور در این رویداد کنیم. همچنین بچه‌های تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی بلغارستان به تیم اضافه شدند که آن ها نیز فرایند تمرینی را پشت سر گذاشته بودند و ما سعی کردیم در این مدت کم این نفرات را حفظ کنیم و درصدی هم آمادگی آن‌ها را افزایش دهیم.
وی با تأکید بر اینکه هدفمان کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال است، گفت: قطعاً با توجه به نفراتی که در اختیار داریم با هدف کسب نتیجه مطلوب به اسپانیا می رویم و امیدوارم شرایط نفراتمان در مسابقات به خوبی پیش برود تا به اهدافی که داریم برسیم.
درستکار در ادامه، درباره نتایج تیم ملی بزرگسالان ایران در رقابت‌های جهانی صربستان، گفت: نباید فراموش کنیم امسال ما در ۹ وزن به هفت مدال رسیدیم و در روز نخست یکی از شانس‌های کسب مدالمان را برای حضور در مسابقات از دست دادیم. طبیعی است تیمی که روز اول یکی از مهره‌های کارآمد خود را از دست می دهد، تحت فشار روحی قرار می گیرد اما با این وجود به مدال‌های خوبی رسیدیم.
وی درباره ظهور ستاره‌هایی همچون کامران قاسمپور، رحمان عموزاد و... در تیم ملی کشتی آزاد که باعث خارج شدن تیم ملی کشتی ایران از حالت تک بعدی شده است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم ملی به سمتی می رود که تعداد ستاره های آن در حال زیاد شدن است و این یک موهبت برای کشتی ایران است. فکر می کنم چرخه انتخابی تیم ملی، تمریناتی که بچه‌ها پشت سر گذاشتند و مسابقات و تورنمنت‌های هدفمندی که برای آن‌ها در نظر گرفتیم سبب افزایش ستاره‌های کشتی ایران شده و این بچه‌ها دارند خودشان را به کشتی جهان تحمیل می‌کنند. امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و باز هم نفراتی با کیفیت به تیم ملی تزریق شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه