رونالدو 700 تایی شد

بازگشت همراه با تاریخ‌سازی اسطوره

رونالدو 700 تایی شد

نخستین گل فصل کریس رونالدو، او را بار دیگر وارد تیتر رسانه‌ها کرد.


کریس رونالدو با ثبت گل برتری منچستریونایتد مقابل اورتون در بازی مهم این هفته لیگ برتر انگلیس علاوه بر بهبود حال تیم پرنوسانش، خودش را صاحب یک رکورد جالب کرد؛ رسیدن به 700 گل باشگاهی در دوران پربار حرفه‌ای‌اش! 
رونالدو که از ابتدای فصل جای ثابتی در تیمش نداشت و موفق به زدن گلی نشده بود، این بار طلسم‌شکنی کرد و گل دوم و برتری پرافتخارترین تیم انگلیس را به ثبت رساند. او هر چند باز هم بازی را از روی نیمکت شروع کرد اما با ورود به میدان قدر فرصت را دانست و سرانجام گل زد؛ گلی که هفتصدمین گل دوران حرفه‌ای این اسطوره در رده باشگاهی، 20 سال و 2 روز پس از نخستین گلش در لباس اسپورتینگ بود.پنج گل برای اسپورتینگ، 118 گل برای یونایتد، 450 گل برای رئال، 101 گل برای یووه و 26 گل در دومین دوره حضور در منچستریونایتد، آمار گل‌های این اسطوره در رده باشگاهی را به 700 رساند.این در حالی است که این روزها خبرهایی در مورد تلاش بکام برای انتقال این بازیکن به میامی آمریکا هم در رسانه‌ها منتشر شده است.
گل رونالدو سبب شد منچستریونایتد به نخستین باشگاه انگلیسی تبدیل شود که 100 پیروزی لیگی را در شرایطی بدست می‌آورد که گل اول بازی را از رقیب دریافت می‌کند.تاتنهام با 96 بازی، لیورپول با 85 بازی، چلسی با 84 بازی و آرسنال با 79 بازی از این نظر در رده‌های بعدی قرار دارند.
از آنتونی، ستاره جوان باشگاه منچستریونایتد هم نباید غافل شد. او در این بازی گل اول قرمزپوشان را به ثبت رساند تا تبدیل به نخستین بازیکن این باشگاه شود که در هر سه بازی اولش برای این تیم در لیگ برتر موفق به گلزنی می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه