وعده شهردار برای ساخت مجتمع ورزشی ویژه معلولان

وعده شهردار برای ساخت مجتمع ورزشی ویژه معلولان

شهردار مشهد ضمن اشاره به سیاست دوره ششم مدیریت شهری بر توجه ویژه به ورزش معلولان، گفت: شهر به یک مجموعه ورزشی بزرگ برای ورزش معلولان نیاز دارد. امیدواریم بتوانیم سال آینده کلنگ ساخت این مجموعه ورزشی را به زمین بزنیم.


سید عبدالله ارجائی در نشست صمیمی شهردار با جامعه ناشنوایان که با حضور مدیر کل بهزیستی، رئیس آموزش ‌و پرورش استثنایی خراسان رضوی و جمعی از ناشنوایان برگزار شد، افزود: نمی‌شود در شهر امام مهربانی‌ها، 15 درصد از جمعیتش را که افراد دارای نیازهای ویژه هستند، نادیده گرفت. معتقدیم شهری که به همه افرادش خدمات‌رسانی نکند، شهر امام رضا(ع) نیست. در شهر امام رضا(ع) حمل ‌و نقل عمومی، فضای سبز و شادی و مسیرهای تردد باید برای همه باشد.
شهردار مشهد ادامه داد: در همین راستا تمام پروژه‌های عمرانی باید پیوست معلولان نیز داشته باشد و هیچ پروژه‌ای بدون این پیوست کد تخصیص اعتبار نخواهد گرفت. ایستگاه اتوبوس و مترو نیز باید برای معلولان و افراد دارای نیازهای ویژه مناسب‌سازی شود. 
شهردار مشهد در پاسخ به درخواست ایجاد اشتغال برای معلولان از جمله ناشنوایان نیز اظهار کرد: در بحث اشتغال نیز در حد توان کمک خواهیم کرد و بازار دائمی را برای عرضه محصولات تولیدی افراد دارای نیازهای ویژه‌ راه‌اندازی می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه