«در رؤیای سرنگونی و تجزیه ایران»

وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار توییتی از ضرورت تمایز بین اعتراض مردم و اغتشاش اوباش سخن گفت

«در رؤیای سرنگونی و تجزیه ایران»


​​​​​​​عطاء‌الله مهاجرانی روز گذشته با انتشار رشته‌ توییت‌هایی با اشاره  به بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات، اتفاقات زاهدان و اشنویه را تلاش برای تجزیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست. وی نوشت: 
یکم؛ حمله ارتش عراق به ایران و اشغال بیش از 10‌هزار کیلومتر مربع از خاک ایران ـ به‌اندازه مساحت لبنان! ـ در واقع حمله ورشو و ناتو و کشورهاى عربى منطقه، به ایران بود، گمان مى‌کردند انقلاب اسلامى را متوقف، نظام را سرنگون و ایران را تجزیه سرزمینى مى‌کنند، اما شکست خوردند.
دوم؛  رجوى در گفت‌وگو با تاریخ شفاهى، دانشگاه هاروارد در 8 خرداد 63 از سرنگونى نظام سخن گفت. به‌نظر او با رحلت امام (ره) ، نظام سرنگون مى‌شود.
سوم؛ بنى‌صدر هم در رؤیاى سرنگونى نظام، در یادداشت 30 شهریور 1360 از پیروزى انقلاب به‌رهبرى خود و حذف امام خمینى سخن گفته است. صدام و رجوى و بنى‌صدر رفته‌اند، اما رؤیاى سرنگونى جمهورى اسلامى همچنان برجاست!
چهارم؛ در آشوب آبان 1398، وزارت خارجه آمریکا و شخص پمپئو اتاق فرمان براندازى بود.
پنجم؛ جان بولتون در کارناوال سازمان منافقین در پاریس گفت: «سال آینده در تهران خواهیم بود!» منظورش سال 1398 بود.
ششم؛ حادثه درگذشت مهسا امینى، فرصتى براى تحقق همان سناریوست. اعتراض که حق طبیعى مردم است، تبدیل به محملى براى آشوب مى‌شود.
هفتم؛ بیانیه بسیار مهم وزارت اطلاعات در واقع تبیین همان سناریو است. یورش به کلانترى‌ها در زاهدان و یا طرح اشنویه در آذربایجان غربى، نشانه‌هاى همان سناریواست که اتاق فرمان ظاهرى‌اش شبکه‌هاى تلویزیونى فارسى‌زبان است.
هشتم؛ مى‌بایست بین اعتراض مردمى و سناریوى آشوب تمایز قائل شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه