کشف 2محموله آرد قاچاق در دو شهر

پلیس خبر داد

کشف 2محموله آرد قاچاق در دو شهر

۱۳۰ کیسه آرد قاچاق با تلاش مأموران انتظامی در شهرستان‌های سرایان و فردوس کشف و ضبط شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سرایان در تشریح نخستین پرونده، از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو حامل بار آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ علی وطن‌دوست گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان اخباری را مبنی بر قاچاق آرد توسط یک دستگاه کامیونت ایسوزو دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیونت، تعداد ۱۱۰ کیسه آرد قاچاق به وزن تقریبی ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم و ارزش ۲۷۰میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی سرایان تصریح کرد: مأموران افزون بر توقیف خودرو، یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
وی گفت: قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که باید با آگاهی‌بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و مؤثری در راستای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی برداریم.

وانت حامل آرد قاچاق در فردوس متوقف شد
از سوی دیگر فرمانده انتظامی فردوس درباره کشف محموله آرد در این شهر هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ علیرضا فولادی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت‌پیکان، ۲۰ کیسه آرد قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط افزون بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.
وی گفت: در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و دستیابی به این امر نیازمند همکاری آحاد جامعه است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه