کمک 742 میلیون تومانی به جشن عاطفه‌ها

کمک 742 میلیون تومانی به جشن عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته امداد خراسان ‌شمالی گفت: 742 میلیون تومان مساعدت مالی و نوشت افزار توسط دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران استان در شور محوری عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک شد.


مجید الهی راد؛ مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری جشن محوری شور عاطفه‌ها اظهار کرد: در این شور که با حضور دستگاه‌های اجرایی استان برپا شد، بیش از ۷۴۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون از محل این کمک‌ها بیش از ۱۴ هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان کمیته امداد این استان در حال آماده سازی است، گفت: ارزش این بسته‌های تحصیلی شامل نوشت افزار، کفش، کیف و... ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
به گزارش فارس، مدیر کل کمیته امداد خراسان ‌شمالی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، افزود: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی، امسال ۲ هزار و ۶۶۰پایگاه راه‌اندازی شده است.
الهی راد ادامه داد: از تعداد پایگاه‌های مذکور، ۲هزار و ۵۰۰ پایگاه در مدرسه‌های استان برپا می‌شود که کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه