حماسه دفاع مقدس با اتکا به خدا به پیروزی رسید

استاندار خراسان رضوی:

حماسه دفاع مقدس با اتکا به خدا به پیروزی رسید

استاندار خراسان رضوی گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ اسلام و این سرزمین است که دارای شاخصه‌های زیادی است و از مهم‌ترین آن‌ها اتکا به خدا و استفاده از ظرفیت‌های درونی است.


نظری در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود: آنچه دفاع مقدس را به پیروزی رساند قدرت مادی نبود بلکه معنویت و توکل به خدا و توسل رزمندگان به ائمه(ع) بود. وی اظهار کرد: ما مفتخر به دفاع مقدس هستیم و این صحنه غرور تابلو حرکت نیروهای مسلح ماست. دفاع مقدس بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، یک گنج است و استخراج آن نیاز به زمان دارد تا در آینده استفاده شود و جوانان با استفاده از آن در مسیر درست رهنمون شوند. ایثارگران ما که پرورش یافته هشت سال دفاع مقدس هستند الگوی بسیار خوبی از استقامت و توکل به خدا هستند.
وی با بیان اینکه در دفاع مقدس، حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت بود افزود: مادران و پدرانی که با آغوش باز و با استفاده از اعتقادات مذهبی فرزندان خود را به جبهه اعزام و از آن‌ها حمایت می‌کردند و اگر به درجه رفیع شهادت می‌رسیدند با آغوش باز می‌پذیرفتند، آن‌ها الگوی خویش را براساس اعتقادات مذهبی قرار می‌دادند.
نظری اظهار کرد: این نظام ریشه در این اعتقادات دارد دشمن تصور نکند به دلیل برخی اجتماعات می‌تواند به نظام آسیب بزند. این تصوری باطل است که نشانگر نشناختن و درک نکردن مردم و انقلاب است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه