مینی بسکتبال خراسان رضوی نایب قهرمان کشور شد

مینی بسکتبال خراسان رضوی نایب قهرمان کشور شد

بسکتبالیست‌های زیر ۱۲ سال خراسان رضوی مدال نقره مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور را به گردن آویختند.


تیم مینی بسکتبال خراسان رضوی که در مرحله گروهی استان‌های فارس، آذربایجان شرقی و اصفهان را از پیش رو برداشته بود، پس از گذر از سد استان سیستان و بلوچستان در مرحله نیمه‌نهایی به همراه تهران به بازی پایانی این مسابقات راه یافت.
در بازی پایانی، دو تیم نیمه نخست را با نتیجه مساوی تمام کردند که این بازی پایاپای در نهایت با نتیجه 65 بر 60 به نفع تهرانی‌ها تمام شد.
این خبر حاکی است، بازیکنان تیم مینی‌بسکتبال خراسان رضوی را سینا غفوریان، رادین وفایی، شایان سالارنیا، شهیار عطار، یوسف مرادی، محمدطاها احراری، ابوالفضل شاه‌رضوی، علیرضا خلیقی، شهاب فرودی، طاها استادی، طاها حلوایی و امیرعلی غلامزادگان تشکیل می‌دادند که مجید رضایی، فرشاد فراهی و مسعود مرادی سرمربی، مربی و سرپرست این تیم بودند.
مجید ولی‌پور، رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در این باره گفت: مرحله نهایی مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور طی روزهای ۲۰ تا 25 شهریور در سالن امید و زندگی مشهد مقدس برگزار شد که تیم‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان در گروه اول و تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان و تیم غایب چهارمحال وبختیاری در گروه دوم به رقابت پرداختند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه