میزبانی خراسان جنوبی از ۴۰ هزار زائر پاکستانی

میزبانی خراسان جنوبی از ۴۰ هزار زائر پاکستانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام اربعین تا پایان ماه صفر میزبانی و پذیرایی از حدود ۴۰ هزار زائر پاکستانی در استان انجام خواهد شد.


علیرضا عباس‌زاده اظهار کرد: ایستگاه‌هایی در شهرهای خضری و دشت‌بیاض، قاین، بیرجند، نهبندان و سربیشه برای پذیرایی از زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه باید بهترین خدمات را در موکب‌های میقات‌الرضا(ع) استان به زائران پاکستانی ارائه دهیم، بیان کرد: سالانه در ایام اربعین ۳۰ تا ۴۰ هزار زائر پاکستانی از مسیر و محورهای خراسان جنوبی برای زیارت امام رضا(ع) عبور می‌کنند که باید بهترین خدمات‌رسانی را به آن‌ها داشته باشیم. وی اظهار کرد: باید برای سال آینده با برنامه‌ریزی بسیار خوب و کارشناسی خدمات‌رسانی بهتر و مناسب‌تری به زائران پاکستانی به خصوص در زمینه اسکان و پذیرایی داشته باشیم.
وی یادآور شد: این موضوع وظیفه ما شیعیان است که بهترین میزبانی را از خواهران و برادران شیعه پاکستانی داشته باشیم؛ بیشترین حجم تردد زائران پاکستانی پس از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر است که باید برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را داشته باشیم. عباس‌زاده با تأکید بر ضرورت ایجاد کارگروه میقات‌الرضا(ع) در خراسان جنوبی، بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی مناسب از زائران پاکستانی با ایجاد کارگروه میقات‌الرضا(ع) در استان را در سال‌های آینده دنبال می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه