فیلم سردار «شهید علیمردانی» ساخته می‌شود

فیلم سردار «شهید علیمردانی» ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نخستین سفر کاری خود به صالح‌آباد با خانواده شهید حجت‌الاسلام دارایی و سه جانباز سرافراز و جمعی از مدیران اجرایی و نظامی و فرماندار تربت‌جام دیدار و گفت‌وگو کرد.


​​​​​​​حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن‌زاده درجمع مسئولان گفت: با توجه به اینکه زادگاه سردار شهیدحسن علیمردانی در روستای آغل کمر تربت‌جام است به زودی فیلم این سردار شهید در شهرستان ساخته می‌شود.
وی افزود: در دهه آخر ماه صفر که مشهد میزبان زائران امام رضا(ع) است «پویش نیایش» از سوی بنیادشهید و امور ایثارگران اجرا خواهد شد. همچنین برای ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا اعتبارات خاصی تخصیص می‌یابد تا این امر هرچه زودترمحقق شود.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده خاطرنشان کرد: شهدای اهل سنت موجب قوت قلب نظام اسلامی و عقب‌نشینی دشمنان ‌اسلام مانند تکفیری‌ها و داعش شده‌اند. 
وی با اشاره به مشکل ساماندهی گلزار شهدا که زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است، تأکید کرد: با توجه به ساختار شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ساماندهی گلزار شهدا باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و نظامی بهره‌مند شویم و بنیاد به تنهایی نمی‌تواند کار ساماندهی گلزار شهدا را اجرایی کند.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه