تسریع در رفع مشکلات با افزایش سطح سلامت مدیران

مدیر کل بازرسی خراسان رضوی در دیدار استاندار:

تسریع در رفع مشکلات با افزایش سطح سلامت مدیران

استاندار خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی قطار سریع‌السیر مشهد - تهران و یا ایجاد شهرک فرودگاهی مشهد نه تنها سطح سرانه استان را افزایش می‌دهد بلکه با اقدامی جهشی، تأثیر شگرفی در حل مشکلات کشور دارد.


به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری در دیدار با مدیر کل سازمان بازرسی خراسان رضوی اظهار کرد: نباید موضوع مهم انجام نظارت سبب کندی کار شود بلکه باید شرایط به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا در عین پیشگیری از تخلف، انجام کارها همراه با سلامت باشد که این مسیر اکنون در حال اصلاح است.
نظری با اشاره به برنامه‌های مختلف در دست اقدام در خراسان رضوی بیان کرد: برای انجام برخی از کارها و رسیدن استان به سطح مطلوب در کشور، نیاز به ایجاد برخی زیرساخت‌ها بود و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها در دست اقدام قرار گرفت که تعدادی از آن‌ها کار خود را شروع کرده‌اند. 
وی افزود: برنامه‌های مصوب شده از سوی هیئت دولت در سفر استانی توسط استانداری خراسان رضوی پیگیری می‌شود تا دستگاه‌های متولی بتوانند کارها را به سرانجام برسانند و سازمان بازرسی در این زمینه می‌تواند یاری‌دهنده باشد.
مدیر کل سازمان بازرسی خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های دستگاه مربوط گفت: تاکنون عملکرد بیش از 30 دستگاه عمده استان از نظر مأموریت و یا به صورت موردی ارزیابی شده است و نکته حائز اهمیت، پیگیری و پشتکار آن‌ها برای حل مسائل بوده است.
حجت‌الاسلام فتوحی افزود: شاهد افزایش سطح سلامت مدیران با توجه به اختیاراتی که دارند، هستیم و این مهم می‌تواند در رفع چالش‌های موجود تأثیر زیادی بگذارد.
از سوی دیگر موضوع حمایت از تولید و کاهش موانع به عنوان یکی از اصول این سازمان در دست اقدام است و سعی شده برخی مشکلاتی که صنایع مختلف دارند، با برگزاری جلسه با مدیران دستگاه‌ها و نهادها رفع شود و تمام تلاش خود را به عنوان دستگاه ناظر انجام خواهیم داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه