«امید وحدت» بدون سرمربی با پنجره بسته

وضعیت عجیب نماینده خراسان رضوی در لیگ یک فوتبال

«امید وحدت» بدون سرمربی با پنجره بسته

پنجره نماینده خراسان رضوی در لیگ یک برخلاف ادعای مدیرعاملش همچنان بسته است و در آستانه هفته سوم رقابت‌های لیگ یک، این تیم باز هم باید با تلفیقی از بازیکنان جوان و امیدش وارد زمین شود. اتفاقی که در هفته دوم هم برای این تیم رخ داد و منجر به شکست با پنج گل مقابل خلیج فارس ماهشهر شد.


ماجرای پنجره نقل و انتقالاتی امید وحدت تبدیل به یکی از عجایب فوتبال ایران شده‌ است. بدهی به میرو، مهاجم سابق اوکراینی و کوزین، مربی اسبق ایتالیایی شهرخودرو، موجب شد تا پنجره این تیم از زمستان فصل گذشته بسته شود. درنهایت رایزنی‌ها منجر به توافق میان باشگاه امید وحدت و طلبکارهای خارجی شد اما انگار این توافق نقش نوشدارو پس از مرگ سهراب را داشته و تا این لحظه پنجره باشگاه باز نشده‌ است.
نکته عجیب در این میان اما بدهی جدیدی است که فدراسیون فوتبال به باشگاه امید وحدت اعلام کرده‌ باید پرداخت کنند. گرچه طلب سوبا، بازیکن سابق پدیده، در دی‌ماه ۱۳۹۷ پرداخت شد اما هزینه دادرسی فیفا معادل ۱۹هزار فرانک همچنان باقی مانده و حالا فدراسیون به باشگاه امید وحدت اعلام کرده به جز استعلامی که از فیفا گرفته‌اند، برای باز شدن پنجره باید این مبلغ را هم پرداخت کنند. بدهی بابت هزینه دادرسی سوبا مربوط به دیروز و امروز نیست و به حدود چهار سال پیش باز می‌گردد. سؤال اینجاست چطور فدراسیون در تمام این سال‌ها به شهرخودرو اجازه فعالیت در عرصه نقل و انتقالات داده‌ است؟
بنگر از ماه گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته و تمرینات را برگزار کرده اما هنوز یک بار هم روی نیمکت این تیم ننشسته و ترجیح داد در هفته دوم هم بازی تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر را از روی سکو نگاه کند. حالا از تهران خبر می‌رسد که مدیران شهرخودرو حاضر نیستند قرارداد او و دو تن از دستیارانش و سرپرست تیم را امضا کنند. در مورد قرارداد بنگر بحث بر سر مبلغ قرارداد است اما در خصوص دو دستیار او صحبت‌های عجیبی مطرح است. شنیده می‌شود جانشین بنگر هم در باشگاه انتخاب شده و علی حنطه قرار است سرمربی جدید امید وحدت باشد. نکته دیگر اما به شکل توافق مدیران امید وحدت و شهرخودرو بازمی‌گردد. پس از پاس شدن چک یک میلیاردی به مجموعه شهرخودرو، گویا چک 4 میلیاردی دوم انتقال امتیاز برگشت خورده و حمیداوی می‌تواند تیم را دوباره مال خود کند.
ماجراهای عجیب و غریب فوتبال مشهد تمامی ندارد و مشخص نیست در نهایت چه سرنوشتی در انتظار تیم مشهدی است.

خبرنگار: شروین رمضانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه