برائت آیت‌الله مکارم از متهم اقتصادی

بیانیه دفتر یک مرجع تقلید درمورد بازداشت معاون وزیر

برائت آیت‌الله مکارم از متهم اقتصادی

چند روزی است انتشار خبر برخورد با مشاور یکی از وزرا موجب پخش شایعات و بهانه‌ای برای دروغ و نفرت‌پراکنی دشمنان در میان مردم شریف و متدین شده است.


​​​​​​​ به گزارش شفقنا، به علت عدم ارتباط موضوع با دفتر حضرت آیت‌الله ‌العظمی مکارم ‌شیرازی و اینکه در ابتدا بنا بر موضع‌گیری خاصی نبود؛ اما با گذر زمان و ادامه شایعه‌سازی‌ها، دفتر این مرجع ‌تقلید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیت ‌معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرم ایشان است. در ادامه تأکید شده است فرد یاد شده هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و 
هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت قرار نگرفته است. در این بیانیه با اشاره به اینکه انتساب افراد به بزرگان نه باعث تأیید آن‌هاست و نه مایه محدودیت آن‌ها. همچنین اضافه شده است که سزاوار است اگر کسی قصد بهره‌برداری از انتساب به بیت مرجعیت یا دفتر معظم‌له را داشت از وی پذیرفته نشود و مراتب برای اقدام مقتضی به اطلاع این دفتر رسانده شود. در پایان این بیانیه نیز اعلام شده است انتظار می‌رود مسئولان نظارتی و قضایی به عنوان مرجع تصمیم‌گیری نسبت به این اتهامات و موارد مشابه دیگر که دشمنان به شایعه‌پراکنی علیه بزرگان دین و انقلاب می‌پردازند به روشنگری و تنویر‌ افکار عمومی بپردازند تا در این شرایط سخت، اعتماد و اعتقادات مردم شریف ‌و ‌متدین به بازی گرفته نشود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه