پرونده 51فقره سرقت بسته شد

پرونده 51فقره سرقت بسته شد

با تلاش مأموران انتظامی مشهد سه فردی که دست به 51 فقره سرقت وسایل خانه، خودرو و وسایل داخل خودرو زده بودند، دستگیر شدند. 


​​​​​​​به گزارش قدس، در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه، خودرو و وسایل داخل خودرو در محدوده بولوار میرزا کوچک خان و شرق مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در بررسی یکی از پرونده‌ها دریافتند که سارقان در نبود صاحبخانه با نفوذ به داخل ساختمان دو دستگاه تلویزیون 42 اینچ، دو عدد گاوصندوق حاوی اسناد و مدارک، 200 گرم طلا و یک دستگاه چرخ خیاطی را سرقت کرده‌اند. مأموران با بررسی آثار به جامانده و یک‌سری تحقیقات فنی به سرنخ‌هایی دست یافتند و با اشراف اطلاعاتی، دو متهم را که یک زن و یک مرد بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 20 فقره سرقت وسایل خانه، پنج فقره سرقت خودرو، 26 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار ایرج میرزا و شرق مشهد با همدستی یکی از دوستانشان که درعملیاتی دیگر توسط مأموران یگان امداد مشهد دستگیر شده بود، اعتراف کردند. همچنین در ادامه سه دستگاه خودرو سواری مسروقه از ناحیه متهمان کشف و چند مالخر هم مورد شناسایی قرار گرفتند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه