توپ طلا یک مالک دارد؛ رابرت لواندوفسکی!

گمانه‌زنی‌ها درباره بهترین بازیکن دنیا

توپ طلا یک مالک دارد؛ رابرت لواندوفسکی!

با نزدیک شدن زمان اعلام برنده توپ طلای 2022، گمانه‌زنی‌ها درباره بهترین بازیکن دنیا زیاد شده است.


اما نشریه «اسپورت» کاتالونیا در گزارشی با تیتر «توپ طلا یک مالک دارد؛ رابرت لواندوفسکی!» به نقض این ادعای رئالی‌ها پرداخت و نوشت: رئال‌مادرید تصور می‌کند کریم بنزما برنده توپ طلای بعدی خواهد بود، آن‌ها متکبرانه به او اطمینان می‌دهند که او رقیبی ندارد.
بارسا بیشتر از هر تیمی در 30 سال گذشته این جایزه را دریافت کرده است، هفت توپ طلا توسط لیونل مسی که در آخرین دوره بر روبرت لواندوفسکی پیروز شد. رئال مادرید باوجود گریه‌ها و قهرمانی‌هایش، کلاً هشت بار این جایزه را برنده شده است. 
میلان (4)، یوونتوس (3) و منچستریونایتد، لیورپول، اینتر، بورسیا دورتموند و المپیک مارسی دورتر از بقیه در کسب توپ طلا قرار دارند.
حقیقت این است براساس معیارهای جدیدی که باید هنگام رأی‌گیری در نظر گرفته شود و توسط «L’Equipe» در ماه مارس گذشته اعلام شد (فرد برتر است نه تیم). توپ طلا یک جایزه فردی است. معیار شماره یک بر عملکرد فردی و شخصیت مصمم و چشمگیر مدعیان تمرکز دارد. نکته دو از «موفقیت‌های جمعی» و سوم از «کلاس و بازی جوانمردانه بازیکن» صحبت می‌کنند. 
با این موارد، اگر منصفانه عمل شود و کسانی که رأی می‌دهند بدون فشار این کار را انجام دهند، لواندوفسکی باید برنده بلامنازع این جایزه باشد! 
اگر هنوز شکی وجود دارد، از یک طرف یک فوتبالیست جنتلمن در زمین و خارج از آن داریم. بنزما، با ظرافت در زمین، به دلیل مشارکت در یک پرونده اخاذی در نتیجه برخی ویدئوهای جنسی یکی از همکارانش محکوم شده است اما لواندوفسکی در داخل و خارج از زمین یک فوتبالیست حرفه‌ای است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه