۲/۲ میلیارد یورو خرید جدید

لیگ جزیره بالاتر از سری آ، بوندسلیگا و لالیگا

۲/۲ میلیارد یورو خرید جدید


​​​​​​​فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده بود و پنجره تابستانی تا بامداد دیروز ادامه داشت. به این‌ترتیب در کنار اخبار بازی‌ها، گل‌ها و حواشی، هنوز شایعه‌های نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال شد و شاید حتی داغ‌تر از روزهای گذشته، زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام داده و سعی کردند نیمکت تیمشان را برای فصلی دشوار که رقابت‌های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می‌شود و شاید خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند. 
این پنجره پرهیاهو با جابه‌جایی ستاره‌های بزرگ سرانجام به اتمام رسید. باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس باز هم بیشترین پول را در این دوره نقل و انتقالات خرج کردند. به نقل از دیلی میل، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در مجموع ۲/۲ میلیارد یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند. این در حالی است که تمام تیم‌های بوندسلیگای آلمان، سری آ ایتالیا و لالیگا اسپانیا روی هم این‌قدر خرج 
نکردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در تابستان امسال ۲/۲ میلیارد یورو برای خرید بازیکن خرج کردند که این رقم ۵۸۰ میلیون یورو بیشتر از رکورد قبلی بود که پنج سال پیش ثبت شده بود.
چلسی که به‌تازگی پیر امریک اوبامیانگ و دنیس زکریا را به خدمت گرفته در صدر فهرست بیشترین خرید تابستانی قرار دارد. 
منچستریونایتد که آنتونی برزیلی را با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از آژاکس آمستردام به خدمت گرفت، بیشترین پول را برای یک بازیکن در تابستان امسال پرداخت کرد. این در حالی است که منچسترسیتی ارلینگ هالند را با ۷۵میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت. هزینه‌های تابستان بیشتر از سال گذشته است که اثرات همه‌گیری کرونا بیشتر محسوس بود.
رقابت‌های لیگ برتر تاکنون پنج هفته را سپری کرده است و آرسنال با رکورد ۱۰۰درصد پیروزی در این دیدارها، در صدر جدول قرار دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه