فرار میثاقی از مسئله حق پخش

فرار میثاقی از مسئله حق پخش

در ادامه حملات بحث برانگیز رسانه ملی به تیم مدیریت جدید فدراسیون فوتبال، یک برنامه تلویزیونی با دعوت از عضو علی‌البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون و خداداد عزیزی تلاش کرد انتخابات را نقد کند.


جدا از اینکه مباحث مطرح شده در برنامه فوتبال برتر درست بود یا خیر، چند پرسش بزرگ به وجودآمده نزد افکارعمومی این است که چرا مجری جوان برنامه فوتبال برتر و عوامل دست‌اندرکار این برنامه در دوره مدیریت شهاب عزیزی‌خادم چنین رسالتی را برای بررسی موارد مدیریتی نداشتند؟ 
چرا عوامل برنامه فوتبال برتر، بابت موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر چنین حساسیتی ندارند؟ آیا موضوع مطالبه‌گری باشگاه‌ها درخصوص دستیابی به حقوق واقعی خود از محل پخش تلویزیونی مسابقات مسئله کم‌ارزشی است که این برنامه و دیگر برنامه‌های تلویزیون هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌کنند؟
رفتار دوگانه متولیان ورزشی رسانه ملی به‌ویژه عوامل برنامه فوتبال برتر نشان می‌دهد آن‌ها در اقدامی کاملاً هماهنگ فقط اهداف مدنظر خود را در قالب موضوعات مردمی پیش می‌برند، در حالی که توقع بزرگ جامعه در شرایط کنونی پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال است اما آن‌ها موضوعات دیگر را پررنگ می‌کنند تا ذهن جامعه را از مسئله حق پخش تلویزیونی مسابقات دور کنند که بعد مجبور نشوند حق واقعی فوتبال را پرداخت کنند در حالی که بیشترین درآمد آن‌ها از محل پوشش تصویری مسابقات فوتبال است و به هیچ عنوان حاضر به پرداخت حق باشگاه‌ها نیستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه