تصمیم شخصی بود و بازی نخوردم

کامرانی‌فر پس از موافقت با استعفایش:

تصمیم شخصی بود و بازی نخوردم

همان‌طور که انتظار می‌رفت نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به ریاست مهدی تاج در خیابان سئول برگزار شد تا درخصوص موضوعات مهم مرتبط با حوزه مدیریت فوتبال تصمیم‌گیری شود.


اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که عصر روز گذشته دعوت‌نامه شرکت در جلسه را دریافت کرده بودند ساعت 11 به ساختمان فدراسیون آمدند البته منصور قنبرزاده با تأخیر به جلسه اضافه شد و محمدرضا ساکت، میرشاد ماجدی و شهره موسوی در این نشست غایب بودند.
هرچند غیبت ساکت به دلیل همزمانی بازی سپاهان با فولاد خوزستان موجه به نظر می‌آمد اما مشخص نشد، میرشاد ماجدی چرا در این جلسه حاضر نشده است که البته اعضای هیئت رئیسه روال جلسه را طبق دستور کار پیش بردند.گفته می‌شود در جلسه دیروز رئیس فدراسیون فوتبال پس از دعوت از حسن کامرانی‌فر، از تلاش‌های وی در این مدت تشکر کرد و خواستار تعیین‌تکلیف وی برای ادامه فعالیتش شد که گویا کامرانی‌فر دوباره موضوع کناره‌گیری از مسئولیت خودش را مطرح می‌کند که بلافاصله این موضوع مورد موافقت هیئت رئیسه قرار می‌گیرد.
برابر ماده 67 اساسنامه فدراسیون فوتبال، برای انتخاب دبیرکل جدید، رئیس فدراسیون فوتبال باید گزینه مورد نظر خود را به هیئت رئیسه پیشنهاد دهد تا با موافقت آن‌ها فرد جدید عهده‌دار این مسئولیت شود. از این رو رئیس فدراسیون با اشاره به استعفای کامرانی‌فر نام گزینه جایگزین را به اعضای هیئت رئیسه اعلام می‌کند تا آن‌ها نظر خود را در این زمینه اعلام کنند تا پس از موافقت هیئت رئیسه مراحل استعلام‌های چهارگانه از دستگاه‌های نظارتی انجام شود و فرد پیشنهادشده به صورت رسمی فعالیت خود را در فدراسیون فوتبال آغاز کند.

مهدی تاج اولین حکم خود را صادر کرد
بعد از استعفای رسمی حسن کامرانی‌فر از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال، حالا معاون او در این سمت به‌عنوان دبیرکل انتخاب شد. داوود پرهیزکاری که در دوران ریاست مهدی تاج سابقه فعالیت چندساله در فدراسیون فوتبال، ریاست کمیته فوتسال و سرپرستی تیم ملی پایه را در کارنامه دارد، در دوره حسن کامرانی‌فر برای مدتی به‌عنوان معاون او فعالیت می‌کرد. او در دوران دبیرکلی مهدی محمدنبی نیز معاون اجرایی دبیرکل بود. قرار است در جلسه بعدی هیئت رئیسه تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص شود و برنامه رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه به اطلاع اعضای هیئت رئیسه برسد.

کامرانی‌فر: تنها بودم اما بازی نخوردم
حسن کامرانی‌فر، دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال پس از استعفایش گفت: در این مدت که هیئت رئیسه کامل نبود، تمام بار روی دوش دبیرکل بود و تنها بودم. براساس قوانین و مقررات از این سمت خداحافظی کردم. دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه می‌گویند کامرانی‌فر در جریان حواشی انتخابات «بازی خورد»، عنوان کرد: خیر، من بازی نخوردم. من تصمیمی گرفتم که باید می‌گرفتم. تصمیم من براساس چیزهایی که رسیده بود، تصمیم شخصی گرفتم. البته بالاترین درجه فدراسیون هیئت رئیسه است و وقتی آن‌ها دستور به برگزاری انتخابات دادند، من دستور را اجرا کردم. من زمانی که بودم دستورات مجمع را اجرا می‌کردم.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه