نگران قضاوت خبرنگاران بودم

پرویز فلاحی‌پور، بازیگر نقش «شهاب»:

نگران قضاوت خبرنگاران بودم


​​​​​​​پرویز فلاحی‌پور که در سریال «بی‌نشان» نقش یک خبرنگار را بازی می‌کند به ایرنا گفت: من در مورد خبرنگار و خبر چیزهایی را شنیده بودم ولی هنوز با آن نزدیک نبودم. وقتی قرار شد نقش خبرنگار را بازی کنم از دوستان نزدیک کمک گرفتم و خودم را به این شغل نزدیک کردم. در بین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی اثری که در آن خبرنگار حضور داشته باشد، ندیده‌ام ولی در بین کارهای خارجی فیلم «همه مردان رئیس جمهور» را دیده‌ام. من همه تلاشم را کردم بتوانم نقشی را ایفا کنم که خبرنگاران، منتقدان و کارگردان راضی باشند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا خبرنگاری که بازی کردید در دنیای واقعی وجود دارد، اظهار کرد: من استادی داشتم که همیشه می‌گفت آنچه باید باشد را باید بازی کنیم نه آن چیزی که هست. این خبرنگار هم آن چیزی است که باید باشد. خبرنگار باید پیگیر و حق‌طلب باشد.
این بازیگر متن سریال را خوب توصیف کرد و افزود: تلاش کردم در ایفای این نقش از کلیشه‌ها دوری کنم. من خبرنگاران را خیلی دوست دارم چون خیلی زحمتکش هستند و دستمزدی که در مقابلش دریافت می‌کنند، بسیار ناچیز است. این نگرانی را داشتم که خبرنگاران بگویند این نقشی که بازی کردی، چه جور خبرنگاری است!

برچسب ها :
ارسال دیدگاه