پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی رحلت آیت‌الله ناصری

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی رحلت آیت‌الله ناصری


تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:
ارتحال غمبار و حزن‌انگیز فقیه عالی‌مقام، عارف واصل حضرت آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، حوزه علمیه قویم و کهن اصفهان و ریاست معزز آن حضرت آیت‌الله مظاهری، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان، مردم بافضیلت اصفهان، بیت مکرم و آقازاده‌های فاضل و خدوم خصوصاً صدیق ارجمندم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ جعفر ناصری  تسلیت عرض می‌کنم. 
درجوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه والثناء از درگاه ایزد منان اعتلای مقام و رضوان الهی برای آن عالم زاهد و انقلابی و شکیبایی و پاداش الهی برای بازماندگان محترم مسئلت می‌نمایم.
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی
شایان ذکر است، جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند. رئیس‌جمهور نیز در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته آیت‌الله محمدعلی ناصری تصریح کرد: نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین‌برانگیز است و نقطه امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه در استان انقلابی و شهیدپرور اصفهان به حساب می‌آمد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه