زوج «لوکا-دیا» چه شد؟

پرسپولیس و چالش جذب دومین مهاجم خارجی

زوج «لوکا-دیا» چه شد؟


​​​​​​​مدیران پرسپولیس پس از فسخ قرارداد تمیروف، با شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال وارد مذاکره شدند و در شرایطی که انتظار می‌رفت به سرعت از دیاباته به عنوان جانشین تمیروف در فهرست پرسپولیس پرده‌برداری شود، اما مهاجم مالیایی در آخرین دور از مذاکرات به درخواست سرخپوشان پایتخت پاسخ منفی داد.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: «مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیئت مدیره و سرمربی پیش می‌رود. آنچه مسلم است اینکه با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل‌وانتقالات به صورت کامل محقق شود».
مدیرعامل سرخپوشان پایتخت درباره چرایی امضا نشدن قرارداد با شیخ دیاباته، موضوع دخالت برخی دلالان در فضای مجازی را مطرح کرده و توضیح داد: «می‌خواهم با هواداران راحت صحبت کنم. واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند».
درویش در تکمیل صحبت‌های خود درباره جذب نشدن دیاباته گفت: «این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم، نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت بی‌گمان ضربه می‌زند». پرسپولیس جمعه‌شب در اراک میهمان آلومینیوم است که با توجه به روند مذاکرات سرخپوشان برای جذب دومین مهاجم خارجی، بی‌شک استفاده از خرید احتمالی پرسپولیسی‌ها 
در دیدار جمعه‌شب محال است.
یحیی امیدوار است تا دیدار هفته چهارم فرایند جذب دومین مهاجم خارجی هم به پایان برسد تا او با فراغ خاطر بتواند ترکیب مورد علاقه‌اش را با حضور دو مهاجم خارجی چینش کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه