جولان ردصلاحیت شده‌ها در پیست!

فدراسیون دوچرخه‌سواری در محاصره غریبه‌ها

جولان ردصلاحیت شده‌ها در پیست!

یکی از نامزدهای ردصلاحیتی انتخابات فدراسیون تیراندازی این بار قرار شده تا شانسش را برای انتخابات یک فدراسیون المپیکی امتحان کند.


نام‌نویسی نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری  دیروز به پایان رسید اما میان خیل چندنفری داوطلبان کاندیداتوری، حضور نام سه نفر میان این نامزدها بیش از دیگران جلب توجه کرده و سبب بروز حواشی و اخبار داغی در این رشته و فدراسیون المپیکی شده.
علی دادگر، رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی که برای دور جدید انتخابات این فدراسیون حتی تأیید صلاحیت هم نشد و اکنون به عنوان یک فرد بی‌فدراسیون در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کرسی دارد و در تلاش برای تصدی دوباره این صندلی در انتخابات ۶ شهریور هم هست، یکی از سه نفری است که پاشنه‌هایش را برای ریاست این فدراسیون بالا کشیده.
حضور وی در شرایطی جالب شده که دادگر نتوانست نهادهای قضایی و نظارتی را برای حضور دوباره در فدراسیون تیراندازی قانع کند و حالا مشخص نیست با چه پشتوانه‌ای پا در پیست رقابتی انتخابات دوچرخه سواری گذاشته، رشته‌ای که بی‌تردید در خطر تعلیق قرار گرفته است.
بهمن محمدرضایی، نامزد ردصلاحیتی فدراسیون اسکیت هم به همراه افشین داوری، مرد همیشه در صحنه انتخابات فدراسیون‌های ورزشی از دیگر اسامی خاص و خبرسازی هستند که برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری نام‌نویسی کرده‌اند.
داوری که کارمند وزارت ورزش و جوانان هم هست؛ شانس خودش را برای تصدی کرسی بسیاری از فدراسیون‌ها امتحان کرده و سابقه سرپرستی فدراسیون‌های مهمی مثل والیبال و همین دوچرخه‌سواری را هم در کارنامه داشته است. البته که انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی به ابطال این انتخابات هم کشید.
با این حال بدون شک دادگر مهم‌ترین و خبرساز‌ترین نام این انتخابات خواهد بود؛ رئیس سابق یک فدراسیون المپیکی که نتوانست بهترین شرایط را برای این رشته حائز مدال المپیکی فراهم کند و به دور دوم ریاست نرسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه