مشکل گاز شهر مرزی باجگیران به ‌زودی برطرف می‌شود

مشکل گاز شهر مرزی باجگیران به ‌زودی برطرف می‌شود


فرماندار قوچان گفت: یکی از درخواست‌های مردم بخش محروم باجگیران، بهره‌مندی از نعمت گاز در سالیان گذشته بوده که عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز می شود. صفایی با اشاره به تخصیص 30 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آغاز عملیات گازرسانی به بخش باجگیران به عنوان شاخص‌ترین پروژه هفته دولت در این شهرستان بیان کرد: این طرح با اعتبار 240میلیارد تومان و در دو فاز، این هفته و با حضور مسئولان کشوری آغاز و امیدواریم تا سال آینده گاز به باجگیران برسد.
به گزارش تسنیم، عباسعلی صفایی افزود: یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان مربوط به مجتمع  فرهنگی هنری قوچان است که تاکنون 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون نیز روند ساخت آن با 6 میلیارد اعتبار در حال انجام است. همچنین 10میلیارد تومان اعتبار تجهیزات نیز با پیگیری مسئولان شهرستان برای این مجتمع فرهنگی هنری  در نظر گرفته شده است.
صفایی در ادامه با اشاره به مشکل آب شهرستان بیان کرد: در حال حاضر حدود 30 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شوند که با اجرای پروژه‌های هفته دولت، بخش قابل توجهی از مشکل آب این روستاها در سال آینده برطرف خواهدشد. در بحث احیای قنات‌ها اکنون بیش از 120 قنات دارای مشکل داریم که در سفر ریاست جمهوری اعتبارهایی در این زمینه در نظر گرفته شد؛ لیکن بحث اصلی، اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه