نام‌نویسی بیش از ۳۰هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن

نام‌نویسی بیش از ۳۰هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن

سرپرست راه‌‌ و شهرسازی خراسان‌ رضوی گفت: از خرداد سال جاری تاکنون ۳۰ هزار و ۸۵۰ متقاضی در استان برای دریافت وام ودیعه مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد شرایط ۲۸هزار و ۵۲۵ متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن تأیید شده است. به گزارش قدس آنلاین، عباس یوسف‌زاده درخصوص جزئیات وام ودیعه مسکن در خراسان‌ رضوی طی سال جاری اظهار کرد: مبلغ پرداختی وام ودیعه مسکن در شهر مشهد برای هر متقاضی ۷۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان برای هر نفر ۴۰میلیون تومان است.
وی درباره میزان پرداخت وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی تصریح کرد: از خرداد امسال تاکنون ۹۴۰هزار و ۳۸۲ میلیون ریال وام ودیعه مسکن در استان به ۶۱۶متقاضی پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل باشند. متقاضیان در صورت مجرد بودن باید برای گرفتن وام خانم‌ها بالای ۳۵ سال و آقایان بالای ۴۵ سال باشند. همچنین متقاضی باید دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید بعد از اول فروردین ۱۴۰۱ باشد. علاوه بر این متقاضیان باید بدون مسکن یا زمین مسکونی ملکی بوده و طی دو سال گذشته وامی دریافت نکرده باشند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه