آذربایجان غربی، استان معین پایانه مرزی مهران انتخاب شد

آذربایجان غربی، استان معین پایانه مرزی مهران انتخاب شد

آذربایجان غربی    

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی این اداره برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.


پیمان آرامون اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته جابه‌جایی زائران اربعین از تاریخ دهم شهریور ماه تا پنجم مهر ماه سال جاری به مدت ۲۷ روز خواهد بود. وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی به عنوان معین پایانه مرزی مهران استان ایلام در ایام جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) انتخاب شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات ویژه این اداره برای اجرای طرح اربعین حسینی(ع) یادآور شد: به کارگیری ناوگان سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، عملیاتی شدن کامل سامانه سپهتن به منظور رصد تردد و پیش‌بینی سیر ناوگان اتوبوسی، ممنوع شدن پیش فروش سرویس‌های شرکت‌ها و سرویس‌های دربستی به کلیه مقاصد کشور در طول دوره طرح و امکان‌پذیر بودن صدور صورت وضعیت برای کلیه شرکت‌های مسافربری کشور به مرزهای چهارگانه مهران، خسروی، شلمچه و چزابه و بالعکس بدون در نظر گرفتن محدودیت شبکه سیر از جمله آن را شامل می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نحوه خروج اتوبوس‌های بین‌المللی به کشور عراق صرفاً بر اساس دستورالعمل مربوطه که توسط دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی و با هماهنگی دفاتر حمل و نقل مسافر تهیه و ابلاغ می‌شود، امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه