دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه برای پذیرایی اربعین هماهنگ باشند

دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه برای پذیرایی اربعین هماهنگ باشند

کرمانشاه    

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و مدیریت مراسم اربعین باید با هم هماهنگ باشند، گفت: برای شرایط مناسب اسکان و پذیرایی از لحظه ورود زائر به شهرستان و تا لحظه خروج آن باید تدبیری اندیشیده شود.


«ابراهیم رحیمی زنگنه» در نخستین جلسه ستاد اربعین افزود: بخش عمده‌ای از هویت وجودی کرمانشاه وابسته به دروازه عتبات عالیات است. در طول تاریخ بسیاری از تحولات اجتماعی و هویت این شهر به واسطه اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته و به عنوان اصلی‌ترین دروازه زائران امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) بوده، تحت تأثیر قرار گرفته است.
سرپرست فرمانداری کرمانشاه تأکید کرد: در فرمانداری کرمانشاه مسئولیت سنگینی داریم. همه ما باید امکانات خود را خالصانه و جدی به کار ببریم. وی با اعلام اینکه از حدود ۲۰ روز قبل از اربعین تا حدود ۱۰ روز بعد از آن باید هماهنگی بین تمامی ارگان‌ها وجود داشته باشد، گفت: هر دستگاهی طی آیین‌نامه، مسئول یک کمیته است. کمیته‌ها ظرف چند روز آینده تشکیل خواهند شد. بعضی از کمیته‌ها مانند اسکان و پذیرایی، امنیت، پشتیبانی و خدمات، مهم هستند و جلسات این کمیته‌ها باید با حضور نماینده فرمانداری برای هماهنگی بیشتر برگزار شود.
رحیمی زنگنه همچنین افزود: کمیته‌ای با حضور نماینده ادارات برق، راهنمایی و رانندگی، آبفا، شهرداری و بقیه دستگاه‌های مربوط باید برای جانمایی موکب‌ها تشکیل شود تا با هماهنگی‌های اتخاذ شده در این کمیته مشکلی برای جانمایی موکب‌ها پیش نیاید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه