یک‌هزار تن برنج و گوشت میان هیئت‌های مذهبی زنجان توزیع می‌شود

یک‌هزار تن برنج و گوشت میان هیئت‌های مذهبی زنجان توزیع می‌شود

زنجان  

استاندار زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۱۵ تن برنج و گوشت میان هیئت‌های عزاداری این استان توزیع می‌شود.


دکتر محسن افشارچی در همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان و شاعران آیینی زنجان به توزیع  بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت پایین‌تر از بازار اشاره کرد و افزود: به منظور حمایت از هیئت‌های مذهبی در راستای حفظ فرهنگ پخت و توزیع نذری، بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های متقاضی، شامل برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت پایین‌تر از بازار در میان آن‌ها توزیع می شود.
وی میزان این اقلام را یک هزار و ۱۵ تن اعلام و اظهار کرد: این اقلام شامل ۶۵۰ تن برنج، ۶۵ تن گوشت قرمز و ۳۰۰ تن گوشت مرغ است که در میان هیئت‌های مذهبی متقاضی برای  پخت نذری توزیع می‌شود.
استاندار زنجان همچنین با اشاره به مطالبات مداحان و شاعران آیینی زنجان در خصوص رفع مشکلات  معیشتی و تأمین حداقل‌های لازم برای زندگی گفت: در خصوص خواسته‌ها و مشکلات مداحان و شاعران آیینی، در بخش‌های مختلف از جمله مسکن،  معیشت، بیمه، وام ضروری و... از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
افشارچی افزود: محلی به عنوان کانون مداحان و شاعران آیینی به منظور استقرار آن‌ها برای تبادل نظر و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و مذهبی بین مداحان و شاعران هم قول مساعد داده شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه