ساخت بیش از 3/1 میلیون واحد مسکونی

ساخت بیش از 3/1 میلیون واحد مسکونی

گیلان  

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن توسط راه و شهرسازی در حال ساخت است.


احمد دنیامالی درباره نظارت کمیسیون عمران مجلس بر اجرای قانون جهش تولید مسکن اظهار کرد: هدف از این قانون، ساخت یک میلیون مسکن در هر سال است و در این بین تأمین منابع این قانون اهمیت بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه در سال نخست اجرای قانون 360هزار میلیارد منابع برای آن پیش‌بینی شد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از عملکرد مجموعه‌های مسئول در اجرای قانون جهش تولید مسکن به‌ ویژه سازمان برنامه و بودجه راضی نیست.
دنیامالی  افزود: طبق آخرین آمارهای واصله یک میلیون و 360 هزار واحد مسکونی تاکنون توسط راه و شهرسازی در حال آماده‌‌سازی است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنین پروژه‌ عظیمی در بخش راه روستایی برای وزارت راه و شهرسازی تعریف شده، خاطرنشان کرد: برای ترمیم راه‌های عشایری اعتبارات خوبی در بودجه امسال دیده شده و اقدامات در حال انجام است.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در مورد روند انتقال آب آشامیدنی به روستاهای غرب انزلی با بیان اینکه بیشتر روستاهای غرب انزلی آب خود را از آب چاه تأمین می‌کنند، تصریح کرد: طبق پیشنهادی که دادیم بنا شد یک خط لوله از انزلی به سنگاچین برده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه