توزیع اعتبارات اردبیل از هفته جاری آغاز می‌شود

توزیع اعتبارات اردبیل از هفته جاری آغاز می‌شود

اردبیل  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه تمامی مطالبات کارکنان در این استان پرداخت شده است، گفت: توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان اردبیل از هفته جاری آغاز می‌شود. داود شایقی گفت: از محل اعتبارات هزینه‌ای تمامی مطالبات کارکنان در این استان پرداخت شده است. وی افزود: علاوه بر پرداخت مطالبات کارکنان، ۱۳۰میلیارد ریال از بابت مانده مرخصی بازنشستگان پرداخت شد و به زودی پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان اردبیل نیز پرداخت می‌شود.
وی تأکید دولت را بر رعایت انضباط مالی یادآور شد و گفت: دولت در صدد کاهش هزینه‌های جاری و افزایش کارآمدی در این حوزه است که در این راستا ۱۰ درصد حقوق کارکنان افزایش یافته و ۲۷درصد هزینه سایر بخش‌ها کاهش یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از ابلاغ بخشنامه فروش املاک مازاد دستگاه‌هایی اجرایی خبر داد.
وی گفت:‌ سال گذشته از ۱۱هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی 8 هزار میلیارد ریال آن به صورت اسناد و 3 هزار میلیارد ریال دیگر نیز به صورت نقد در اختیار دستگاه‌های استان قرار گرفت.
شایقی ادامه داد: ۹۰ درصد اعتبارات نقدی جذب شده و 3 هزار میلیارد ریال از اعتبارات اسناد خزانه باقی مانده که تا آخر شهریورماه جذب می‌شود.
شایقی بیان کرد: امسال نیز توزیع اعتبارات از هفته جاری آغاز می‌شود و در شهرستان‌ها با برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه، منابع لازم  برای طرح‌های اولویت‌دار، پیشران، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و با طرح‌های دارای پیشرفت ۷۰ درصدی توزیع می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه