افزایش چهار برابری ورود گردشگران سلامت به فارس

افزایش چهار برابری ورود گردشگران سلامت به فارس

فارس    

معاون گردشگری استانداری فارس گفت: با توجه به زمینه‌های قابل توجه حوزه سلامت و با اتخاذ تدابیر و مدیریت منسجم، اهداف و برنامه‌های پیش رو در این حوزه محقق شد و منجر به افزایش میانگین ۴۰۰ درصدی ورود گردشگران حوزه سلامت در سال جاری شد که نشان می‌دهد نتیجه اقدامات مثبت و مؤثر بوده است.
محمد فرخ‌زاده اظهار کرد: یکی از راهبردهای اعلام شده توسط مدیریت استان برنامه‌ریزی در حوزه سلامت بر سه محور اقدامات پیشگیرانه، حوزه درمان و بخش صنعت زیربنایی پزشکی قرار گرفته است و ضرورت دارد به اهداف توسعه گردشگری سلامت، جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان اینکه سودآوری و درآمد بسیار خوب گیاهان دارویی می‌تواند جایگزین خوبی برای کشت‌های آب‌بر باشد افزود: می‌توان از این ظرفیت به عنوان راهی برای رشد اقتصادی منحصر به فرد و ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ارزی بهره برد.
وی گفت: علاوه بر بیمه، رفع مشکل ارزی در ترمینال‌های داخلی و خارجی برای گردشگران خارجی از دیگر موضوعاتی است که تا پایان هفته مرتفع می‌شود.
فرخ‌زاده بر ضرورت و جدیت آموزش‌های لازم مختص تسهیلگران حوزه سلامت تأکید کرد و افزود: مدیریت کارآمد و علمی در زمینه گردشگری سلامت نیازمند ارائه آموزش‌های تخصصی برای تسهیلگران سلامت و عوامل شاغل نظامی و غیرنظامی در زمینه اصول و آداب تشریفات، زبان خارجه و پروتکل‌های فرودگاهی در راستای تحقق و پیشبرد اهداف عالی گردشگری سلامت است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه