روایت علمای اهل سنت از عدالت علی(ع)، در رادیو جوان

روایت علمای اهل سنت از عدالت علی(ع)، در رادیو جوان

به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت، رادیو جوان با ویژه‌برنامه‌های «از علی تا علی» و «همای رحمت» از حضرت علی(ع) خواهد گفت.
علیرضا محمدنیا، مدیرگروه جوان و اندیشه رادیو جوان در گفت‌وگو با ایرنا، درباره این برنامه گفت: «همای رحمت» یک برنامه کوتاه است که در آن علمای شیعه و اهل سنت در مورد ظلم‌ستیزی، عدالت‌گستری، ولایت‌پذیری و در کل خصوصیاتی که اهل سنت و تشیع هر دو به آن اجماع دارند صحبت خواهند کرد.
محمدنیا افزود: بیشتر افرادی که از آن‌ها مصاحبه گرفته شده علمای اهل سنت هستند و کار گزارش از آن‌ها به کمک گزارشگران مراکز صدا و سیمای شهرهای مختلف در سراسر ایران انجام شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه دیگر رادیو جوان در دهه ولایت از علی تا علی نام دارد گفت: برنامه از علی تا علی از زاویه دیگری به حضرت علی(ع) می‌پردازد. این برنامه با رویکرد نمایشی و کارشناسی، صفات اخلاقی که بیشتر ما را به حضرت علی(ع) شبیه می‌کند یا رذائلی که می‌تواند ما را از آن حضرت دور کند برای مخاطبان بیان می‌کند.
محمدنیا ادامه داد: بخش کارشناسی این برنامه برخلاف برنامه‌های دیگر، به صورت تجمیع نظرات و میزگردی است و چند نفر کارشناس در مورد صفات اخلاقی حضرت علی(ع) صحبت خواهند کرد. در بخش نمایشی برنامه نیز یک قسمت، نگاه امروزی به موضوعات دارد و در قسمت دیگر یکی از حکایت‌های نهج‌البلاغه و یا اتفاقاتی که در زمان حضرت علی(ع) رخ داده روایت می‌شود.
برنامه همای رحمت به تهیه‌کنندگی الهه سلحشور و برنامه از علی تا علی به تهیه‌کنندگی نرگس صالحی و گویندگی طاهره سادات خضرایی، از عید قربان تا عیدغدیر هر روز از آنتن شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه