بانک‌های خصوصی باید حامی فعالان اقتصادی باشند

بانک‌های خصوصی باید حامی فعالان اقتصادی باشند

همدان  

 استاندار همدان با تأکید بر حمایت بیشتر بانک‌های استان از فعالان اقتصادی گفت: بانک‌های خصوصی نیز باید همپای بانک‌های دولتی، تسهیلگر و حامی بخش تولید و صادرات استان باشند. علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: بانک‌های خصوصی باید درآمد حاصل از استان را در همین منطقه به عنوان سرمایه درگردش به واحدهای تولیدی و صادراتی اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه بانک‌های خصوصی باید در توسعه و رونق اقتصادی استان بیشتر سهیم باشند، افزود: بین بانک‌های خصوصی و دولتی هیچ تفاوتی نیست و آن‌ها باید به عنوان اقتصادی وارد میدان شوند.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: انتظار داریم بانک‌های خصوصی تعامل و مشارکت خود را با فعالان اقتصادی تقویت کرده و در اعطای تسهیلات و اعلام منابع مالی موجود عملکردی شفاف داشته باشند.
قاسمی فرزاد همچنین به حمایت از صنعت چوب استان اشاره کرد و گفت: فعالان این هنر صنعت نیازمند ساماندهی هستند تا بتوانند به رشد و توسعه مدنظر دست یابند.
نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: طبق آمار اتحادیه درودگران ۵۰ هزار نفر در سطح استان در این رشته فعالیت دارند که باید تجمیع و صاحب یک مکان مشخص برای  ایجاد کارگاه‌های تولید و نمایشگاه‌های فروش و عرضه به صورت تخصصی شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه