روند پایش وضعیت زندانیان سرعت گیرد

روند پایش وضعیت زندانیان سرعت گیرد

هرمزگان  

 رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم حمایت از خانواده‌های زندانیان با ایجاد اشتغال تأکید کرد و گفت: روند پایش وضعیت زندانیان سرعت گیرد.
مجتبی قهرمانی در جریان بازدید از زندان شهرستان حاجی‌آباد و گفت‌وگو با مددجویان اندرزگاه این مجموعه، از قضات و مسئولان زندان خواست روند پایش وضعیت زندانیان سرعت گیرد تا در نتیجه آن برای کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گام‌های مهمی برداشته شود.
وی بر لزوم حمایت از خانواده‌های زندانیان با ایجاد اشتغال نیز تأکید کرد و گفت: در راستای افزایش اشتغال زندانیان با هدف تأمین معیشت خانواده آن‌ها، علاوه بر ایجاد امکان اشتغال مولد در داخل زندان‌ها، از طریق اعزام به کار زندانیان به خارج از زندان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌آموزی زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای حمایت‌های لازم را برای اشتغال زندانیان انجام می‌دهد.
وی گفت: برای استفاده هرچه بیشتر از پابند الکترونیک در آرای صادره مرتبط با جرایم سبک، ضمن ابلاغ دستورالعمل مربوط، مکاتبات لازم با قضات سراسر استان و همچنین با اداره کل زندان‌های استان صورت گرفته است تا پس از ارائه درخواست فرد متقاضی پابند و در صورت موافقت بتوانند از طرح یاد شده بهره‌مند شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه