اعتبارات ویژه برای ۷ هزار مسکن مددجویان

اعتبارات ویژه برای ۷ هزار مسکن مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به تشریح مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان پرداخت و گفت: تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی و تأمین ۷هزار مسکن از جمله این موارد است.
مجید الهی‌راد در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد اختصاص یافت.
همچنین در این سفر ۳هزار مورد تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان زیرپوشش این نهاد و ۲هزار مورد تسهیلات به ارزش ۲۰میلیارد تومان از محل بانک‌ها برای نیازمندانی که زیرپوشش این نهاد نیستند اختصاص یافته است.
وی تأمین مسکن ۴هزار خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت ۳هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.
الهی‌راد گفت: گازکشی منازل مسکونی به ارزش ۵میلیارد تومان و تأمین ۱۶هزار وسایل سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: در این سفر تعمیر مسکن ۳هزار خانوار و ساخت ۲هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی نیز مصوب شد. همچنین تأمین ۳هزار سری جهیزیه برای نوعروسان و ازدواج دوباره زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد از دیگر مصوبات این سفر است.
الهی‌راد گفت: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبات و مراجعه نیازمندان از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه